۵ پاسخ

دکتر گفت عسل شرکتی از یک سالگی ولی عسل باز طبیعی رو تا دو سال صبر کنید بعد بدید

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

یکسالگی

من ۲هفته‌ایی میشه میدم ولی خیلییی کم روی نون میزنم. و اینکه دکتر دختر من گفت از یکسالگی همهههه چی میتونی بدی فقط حساسیت حواست باشه.

از یکسالگی ولی چون میتونه خیلی خطرناک باشه بهتره دیرتر بدب

سوال های مرتبط

مامان فندق ونخود مامان فندق ونخود ۱۳ ماهگی