۷ پاسخ

نه عزیزم حتما گرم کن که دل‌درد نشه

من پسرم زیر نظر دکتر هست و دکتر گفتن اگه بچه شیر خشکی هست کم کم یک درجه با شیر خشک خودش قاطی کن بهش بده و شیر ماجان بهش بدم

فقط یکم گرمش کن

یه کم گرمش کن و یه کوچولو نبات هم بنداز واسه نفخش

بستگی ب ذائقه بچه داره
من ب پسرم سرد میدم بهتر میخوره
تا الان دل درد هم نداشته

میشه امابرای اینکه دلدردنشن بهتره یه کوچولوگرمش کنی

ولرم کن سرد نده بهش

سوال های مرتبط

مامان فندق ونخود مامان فندق ونخود ۱۳ ماهگی
مامان عسلچه🍯🐝 مامان عسلچه🍯🐝 ۲ سالگی