۳ پاسخ

آره،هر ۸ ساعت مفنامیک اسید بخور تا شدتش کنترل بشه و کوتاهتر بشه،من بار اول تا ۱۰ روز شدید بودم رفتم دکتر گفت تا ۶ ماه از اول تا آخر پریودی بخور وگرنه ضعیف میشی و سخته اینهمه مدت پریودی

اره منم اینطوری بودم

اره منم همینجوری بودم

سوال های مرتبط