خانوما هزینه سونوگرافی اول حدودا چقد میشه آزاد؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من فکر کنم حدود ۹۰۰ تومن بود

سونو قلب ۵۰۰‌
انتی ۱۷۰۰
انومالی پس فردا میخوام برم

فقط سونو تقریبا 2400 ازمایششم 1800

والا برا من با بیمه شد 900تومن

منظورت قلب؟؟بدون بیمه ۹۵۰ شد

هزینه اش ۱۲۰۰ بود ولی خب من بیمه داشتم طرف قرار داد رفتم ۸۵ هزار تومان شد بیمه ات چیه

برای من۱۶۰۰ شد

من شد ۱و ۸۰۰

سه هشت صد

۳ و ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان 🥰🥺🥰 مامان 🥰🥺🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی