میشه بگین از چند هفتگی میشه ناخن کاشت ؟

۹ پاسخ

من از اول بارداری ریمو کردم ایشالله بعد زایمان می‌زارم

من از اول کاشت بود ناخونام

من تا فهمیدم حامله م ریمو کردم و نکاشتم ولی دیگه هفته پیش رفتم کاشتم

دکتر من اجازه نداد ولی خیلیا کاشت میزنن

۳۵هفته بودم میخواستم بخاطر عکاسی انجام بدم دکترم اجازه نداد

بکار مشکلی نداره

والا من خیلیارو دیدم از اول حاملگی کاشت انجام میدن من خودمم ترسیدم انجام بدم ولی فکر نمیکنم مشکلی یاشه

کاشتن موردی نداره به خاطر آلودگی و احتمال عفونت میگن خوب نیست. بهتره انجام ندی. در غیر این صورت از استریل بودن وسایل باید مطمعن باشی

من از اول حاملگیم ناخنام کاشته از دکترمم پرسیدم گفت مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته چهلم بارداری