خانوما توی هفته من میشه کاشت ناخن کرد ؟

۴ پاسخ

من فقد یدونه از انگشتهامو نذاشتم اونم چسب زخم زدم روش 😂

بخاطر اکسیژن خون ک می‌خوان بگیرن اون دستگاهی ک می‌زارن رو انگشت اشاره

در زشت ترین حالت خودمون هستیم

نههههه میخوای زایمان کنی انگشت اشاره هر دو دست چیزی نباید باشه بعد زشت میشه دستت انگشت اشاره ناخن نداشته باشع

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💓🌛🌸انس مامان 💓🌛🌸انس ۱ ماهگی
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری