من هنوز دور نافم میزنم
بعد ازسه ماهه اول ، بهتره ب بازوها یا ران زده بشه
مخصوصا ۳ ماهه اخر
من از ۱۶ هفته به بعد دیگه ب شکمم نزدم به پاهام میزنم
من اوایلش ب شکمم میزدم الان ب بازوم ولی حس میکنم بازوهام گنده شدن بخاطر امپول😂ازاین ب بعد میخام بزنم ب رونم
منم هنوز به شکمم میزنم تا جایی که بتونم با دستم پوست شکممو جمع میکنم بعد میزنم
من به شکم میزدم ماه آخر هم قطع کردم
دکتر من از هفته 16و17 نزاشت به شکمم بزنم
من ب بازوم میزدم
میترسیدم ب شکمم بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.