خانوما آنوکسا ب شکم بزنیم ماه اخر ب جنین آسیب نمیزنه؟

۸ پاسخ

من هنوز دور نافم میزنم

بعد ازسه ماهه اول ، بهتره ب بازوها یا ران زده بشه
مخصوصا ۳ ماهه اخر

من از ۱۶ هفته به بعد دیگه ب شکمم نزدم به پاهام میزنم

من اوایلش ب شکمم میزدم الان ب بازوم ولی حس میکنم بازوهام گنده شدن بخاطر امپول😂ازاین ب بعد میخام بزنم ب رونم

منم هنوز به شکمم میزنم تا جایی که بتونم با دستم پوست شکممو جمع میکنم بعد میزنم

من به شکم میزدم ماه آخر هم قطع کردم

دکتر من از هفته 16و17 نزاشت به شکمم بزنم

من ب بازوم میزدم
میترسیدم ب شکمم بزنم

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی