راسته میگن سربچه‌ رونبندی کلاه نزاری بزرگ میشه

۹ پاسخ

پیشونی بند ببند ک پیشونیش صاف شه گوشاشم جمع بشه

هوا گرمه من نمیزارم گناه دارن عرق میکنه

نه ربطی به سایز سر نداره بیشتر بخاطر سرما خوردگی میگن

یجا نوشته بود بچه از سر سرما میخوره نه بدن بخاطر همی کلاهشو درنیارید

من نمیدونم راسته یان اما بیمارستان ب ما توکلاس ها گف حتما دوعدد کلاه ب بچه بیارید؟فکرمیکنم نوزادو حداقل تا چندروزگی بایدبراش بذاری کلاه

به بزرگی‌اش که فکر نکنم ربطی داشته باشه
من شنیدم میگن چون جمجمه بچه هنوز سفت نشده و اصطلاحا هنوز آبه، کلاه باید سرش باشه که یه وقت بادی چیزی به سرش نخوره مریض بشه
هوا سردی که منطقا باید سرش پوشیده باشه الان هم اگه در معرض کولر و این چیزا هست یه کلاه نازک روی سرش باشه و بقیه لباس‌هاشو خنک تنش کنیم اوکیه به نظرم

منم نمیزارم .گناه دارن تو این گرمااااا.

من نمیزارم

تو این گرمای خرما پزون کلاه بزاریم مغزش پخته میشه

سوال های مرتبط

مامان avin & adrian مامان avin & adrian ۱۳ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی