۱۵ پاسخ

من دوروز پیش دادم با بیمه سلامت شد۶۰۰
فقط یه بطری کوچیک یخ ببر ک پودرو با اون قاطی کنی
بعد خواستی بخوری یه دفعه بخور قلوپ قلوپ نخور
من مزه نکردم یهو خوردم،اصلا سخت نبود😊

نه خیلی راحته هزینشم از طرف بهداشت رایگانه

خوردنش ک خیلییی راحته بنظرم خیلی خوشمزه بود ولی حتمااا یه جا بشین تحرک نداشته باش و حتما جلوی کولر بشین گرما حالتو بد نکنه بعدشم تجربه هرکی متفاوته من تا دوساعت تهوع و سرگیجه و نفس تنگی شدید داشتم ولی بعدش کلا اوکی شدم

ن سخت نیست زهرمار خوردنش سخته
بهداشت نامه داد رایگان بود

اگه خصوصی بری شنیدم شربتش قابل تحمل ترع

بهداشت واست بنویسه رایگانه

بد نبود . تونستم تحمل کنم فقط سرگیجه گرفتم
من رفتم بهداشت مرکزی شهرمون از طرف بهداشت روستامون نامه داشتم رایگان با تامین اجتماعی

۶۰۰/۷۰۰
اصلا هم سخت نبود ب ابمیوه خوشمزه دادن خوردم🤣

ی بطری یخ یا اب یخ با خودت ببر نهایت .۱۶۰۰ میشد ک با بیمه و تکمیلی۹۸ تومن شد

نگران نباش بستگی به خودت داره اول با اب خنک بخور دوم سعی کن بعدش زیاد حرف نزنی که ضعف کنی

آسون و رایگان

انجام خود آزمایش راحته فقط آگاه باش که بعد آزمایش تا دو روز تکون بچه کم میشه ،خودت سرگیجه یا سردرد میگیری که طبیعیه

خیلی راحت اصا نگران نباش

ن سخت نیست ۶۰۰

نه خیلیم راحته
انگار میخوای شربت پرتقال با آب خنک بخوری
خوشمزست
من بهداشت انجام دادم فکرکنم ۲۰۰ یا ۳۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری