نه من اصلا اشتها نداشتم بعد که میگن چیزابکی بخورید ادم فقط تشنش میشه من میلم به غذا نبود
همچی درد داری ک گشنگی یادت میره
این جوری نیست که از گرسنگی و تشنگی حالتون بد بشه، چون سرم بهتون وصل. اما برای من که تحملش خیلی سخت بود.
من ۹ شب شام خوردم سبک در حد ی سوپ از ۴ صبح ب بعدم اب نخوردم ساعت ۲ ظهر ک عملم کردم داشتم میمردم از تشنگی و گشنگی😂
بعد عمل فقط تشنم بود ک نمیشد اب بخورم سرم وصل کردن بهم تشنگیمم رفع شد
فقط تشنه ام بود اونم خیلیی زیااااد
نه بابا زود میگذره
من فقط دلم اب میخواست
برای من ۱۲ ساعت ناشتایی بود از بس درد داشتم اصلا گشنم نمیشد این سرم هایی ک میزنن حس گشنگی نمیدن ب ادم ولی تا الانشم هیچی اشتها ندارم
چرا حقیقتا خودم عین اسب گرسنم شده بود 😂😂میگف نسکافه میگفتم خدایی سیر میشه ادم ی جعبه خرما و دوتا کمپوت خوررم
نه بابا تا چند روز اصلا اشتها نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.