اون لحظه خب طبیعیه گریه میکنه ولی تا بلندش میکنی اروم میشه چون همزمان با دختر من می نی بازم بود همشون همینجوری بودن ولی مراقبت های بعدشو انجام بده اذیت نمیشه اصلا
وای ۴ روز دیگه واکسن داره دخترم خیلی استرس دارم
عزیزم خب مادری دیگه
گریه ک ی کوچولو داره مهم بعدشه ک رعایت کنی
مال منم اون لحظه ک آمپولو زد گریه کرد ولی بعدش خداروشکر تب نکرد و کمپرس سرد وگرم رو رعایت کردم نذاشتم اذیت شه
نه یه جیغ زد و آروم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.