سلام عزیزم
همه بچه ها ب مادربزرگاشون این حس دارن
من دخترمو با گریه میارم همیشه
اما دختر بزرگم از ۵سالگی همیشه هرجا بره هرچی بخوره میاد میگه من دلم برات تنگ شد دستپخت هیچکی مثل مامانم خوشمزه نیست
بهش زمان بده اون هنوز خیلی کوچیکه
مطمئن باش هیچ کس عزیز تر از شما براش نیس
پسر منم کلا گریه میکنه و نمیخواد برگرده خونه و اوناهم خیلی دوسش دارن بارها به ما گفتن یه بچه دیگه بیارید برا خودتون اینو بدین به ما
از شوخی و از روی محبت میخوان بگن یعنی خیلی دوسش داریم همین
نترس بزرگ میشن دیگه التماسش کنی هم نمیاد باهاتون جایی فقط می مونه خونه خودت
بچت یک سالشع چجوری گف برین شما ؟؟؟؟
بعدم بچس هنوز..من زن داییم نوش کلا تا سه سال بیشتر زن داییم میخاست الان ن دیگه چسبیده ب مامانش... ولی در کل حق داری جیگرت کباب میشه بچت یکی دیگه رو بیشتر دوست داشته باشه
اونو بیشتر دوست نداره فقط تنوع میخواد .
دیشب خونه مادرم بودم و برادرزاده هام خیلی دوست داشتن بمون ولی داداشم گفت مامان و بابا خسته میشن ، برای همین من موندم خونه مامانم تا مراقب بچه ها باشم .
بنظرت الان برادرزاده هام مامان منو از مامان خودشون بیشتر دوست دارن ؟
ما هم بچه بودیم عاشق خونه مامان بزرگها بودیم ، عاشق جای جدید بودیم ، اسباب بازی های جدید ، هم بازی جدید
اولا حرص نخور
دوما از روی دوست نداشتن و این حرفا نیست
شده رفته باشی پارکی مهمونی جایی دلت نخواد برگردی خونه چون خونه برات تکراریه و اونجا برات جدیده و بهت خوش میگذره
فقط فضای خونه برای بجه تکراریه و دلش بیرون رفتن میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.