۶ پاسخ

هر سال بنظرم بچه هارو باید برد

فقط بهداشت ببر قد و وزن رو کنترل کن
بینایی سنجی هم از ۳تا۶ سال باید ببری
آزمایش اینا نمیخاد اگه مشکل خاصی نداره

بله گلم هر سال باید چک بشن

من بردم بهداشت گفت باید ببریش بینایی و شنوایی سنجی

هرسال نیازه که همه ی آدم ها چکاپ شن

بهداشت ۳ سالگی مراقبت داره

سوال های مرتبط

مامان بهار و تودلی مامان بهار و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Avesta jon 👶🏻
Kocholo bache🥹 مامان Avesta jon 👶🏻 Kocholo bache🥹 ۳ سالگی