اره
بش بگو بشین
دختر منم بلدنبود بشینه ی مدت وسط کارام صداش میزدم میگفتم بشین
الان یادگرفته😂
اصلان غذا بزور میخوره خیلی ازیت شدم مدام شیر میخوره از من
بلند نیست که نه
نمیخواد که بشینه
همشون اینجوریت ..از صب که بیدا میشن تا وقتی بخوابن سرپان .همش دارن راه میرن
دختر منمهمینه
تا الان ندیوم ۵ دقیقه یجا بشینه
اصلاااا نمیشینه ک
واسه همینه گوشت ب تنش نمیشینه
انقد اکتیوآ
پسر من هنوز راه نیفتاده
همشون همینن
بزا منکه علاوه بر راه رفتن در تلاشه بکشه بالا هم.یک دقیقه هم نمیشینه.از هرکی میپرسم میگه همه بچه ها همینن.چی بگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.