۵ پاسخ

همونطوری
فقط شیر کیلویی میجوشونم
به نظر من که تاثیری تو وزن نداره

دختر منم پاستوریزه میخوره ولی وزنش تغییری نکرده من نمیجوشونم چون پاستوریزه ها دوبار جوشیده میشن

دختر من روزی دوتا پاستوریزه کوچیک میخوره ولی وزنش فرقی نکرده

آره بچه ی من با شیر پاستوریزه وزن اضافه کرد

شیر پاستوریزه پرچرب رو فقط گرم میکنم همین ، محلی هم زیر ۲سال هنوز ندادم چون دکترش گفت هرچقدر هم بجوشه میکروبش نمیره بهتره بعد از ۲سالگی بدی

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی