زیاد بجوشونی خاصیتش میره
من ۲ و ۳ دقیقه میذارم میجوشه و هم میزنم
یه کلاسی میرفتم که میگفت هم بزنید که اون کف روش و اینا قاطی بشه و ۲ و۳ دقه کافیه
🙄🙄🙄🙄🙄 ۲۰ دقیقه بجوشونی کل خاصیتش میره که. ۲ ۳دقیقه کافیه
نیم ساعت بسشه ولی همسرمن قبول نداره میگه ۴۰دیقه تابع ساعت بایدروگازبجوشه وسواسی داره
من ۲۰ دقیقه با شعله ملایم
۱۵ تا۲۰ دقیقه باحرارت ملایم
۲۰دقیقه
بیس دقیقه یک ته استکان اب هم میریزم ک قشنگ جوش بخوره
۲۰ دیقه
بعد از جوش اومدن بیست دقیقه
۱۵ دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.