خانما تا کی رابطه مجازه از چند هفته دگ کلا نباید. داشته باشی

۷ پاسخ

اگه مشکلی نداشته باشی تا آخر مجازه

مگه طبیعی زایمان نمیکنی؟

اگه طبیعی هستین تا اخر داشته باشین خیلی به زایمان راحتتون کمک میکنه

عزیزم بستگی داره اگه سزارین میخواین بشین شاید بهتون بگن رابطه تونو‌کم کنید و حتما با جلوگیری باشه
اما برای طلیعی ها از ۳۶هفته و یک روز
باید تحریک سینه و رابطه بدون جلوگیری یک شب درمیون باشه

تا آخر مجازه از هفته ۳۶ به بعد هر چی رابطه بیشتر زایمان راحتتر من همش ماما میگه رابطه داشته باش

وقتی حالت خوبه و اذیت نمیشی تا اخر

من دکترم گفت از هفته ی ۳۶تا زایمان نباید داشته باشید من هم مشکلی نداشتم اصلا ..

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷🧸 مامان پناه🩷🧸 هفته سی‌ویکم بارداری