کسایی ک شیرخشک میدید هر دوساعت چند سیسی میدید؟؟۳۰تا؟

۳ پاسخ

۶۰ تا

من ۳۰ میدم بیشتر بدم بالا میاره

اره، به سن نوزاد شما 30 تا

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی