۵ پاسخ

عزیزم بچه من ۳ ماهگی ۵۱۰۰ بود چه خبر مگه میخوای چقد وزنش باشه اضافه وزن می گیره ماهی ۷۰۰ تا ۱ کیلو کافیه

خوبه دیگه 1200 اضافه کرده

نکن دیدی سینه تو ول کرد بعد میخواهی چیکار کنی وزنش خیلی هم خوبه نکنه انتظار داشتی تو یک ماه ده کیلو بشه

عالی وزن گرفته بنظرم کمکی نده گوارشش بهم میخوره تا بیای شیر مناسب بهش پیدا کنی
در نهایتم سینتو ول می‌کنه ها

شیرت ماشالا خوبه الکی شیرخشک نده

سوال های مرتبط

مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی