از این قطره آهن ویتامین باهمه راضی هستین

تصویر
۱۰ پاسخ

من سه ماه اینو میدادم خوب بود ولی مزه اش بده پسرم بزور میخورد حالا عوض کردم آهن و مولتی جدا میدم

من ۳ماهه دارم میدم خوده دکتر داد

من چندماه میدم
راضی ام

من چند ماهه دارم میدم فعلا راصیم

من بچم نمیخورد طعمشو دوست نداشت

دخترم باهاش یبوست گرفت دیگ ندادم

اره عزیزم من یک ماه بیشتره دارم میدم ازش فردا میبرم دکتر ببینم چقدر وزن گرفته

به دخار اولم میدادم بعد یه مدت خودم متوجه شدم رنگش عوض شده که دکترش گفت مدتیه هم میگن اینا خرابه دیگه ندادم

خوبه عزیز

شنیدم خوبه
حالا خریدم اما روش نزده تا چندماه میشه استفاده کرد!

سوال های مرتبط