دو هفته اول کم میکنن دوباره میره بالا وزنش
با سرنگ یا قطره چکون شیر خشک بده.. این ماه میتونه خیلی زیاد ورن بگیره چون راحت میخوره و میخابه و هوشیار نیست
برای منم بخاطر زردی،۳۰۰گرم کم کرد
تند تند شیر بده بذار یه سینت ک خالی شد سینه بعدی رم برع
کمکی بده ی شیر خشکه وزن ده.اگه وزنش برنگشت.برای شیرخشک مقاومت نکن
اگ ۱۴روزگی ک بردیش برا مراقبت وزنش برنگشته بود اون موقع مهمه نه الان
وزن کم کردن هفته اول طبیعیه. بعد ده روز شروع میکنه به وزن گیری نگران نباش. دوساعت ی بار شیر بده حتی اگه خواب بود بیدارش کن شیر بخوره قندش نیوفته
طبیعیه اولش وزن کم میکنن ۲۰۰یا ۳۰۰ گرم بعد ۱۴ روزگی برمیگردن ب وزن موقع تولدشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.