۸ پاسخ

دو هفته اول کم میکنن دوباره میره بالا وزنش

با سرنگ یا قطره چکون شیر خشک بده.. این ماه میتونه خیلی زیاد ورن بگیره چون راحت میخوره و میخابه و هوشیار نیست

برای منم بخاطر زردی،۳۰۰گرم کم کرد

تند تند شیر بده بذار یه سینت ک خالی شد سینه بعدی رم برع

کمکی بده ی شیر خشکه وزن ده.اگه وزنش برنگشت.برای شیرخشک مقاومت نکن

اگ ۱۴روزگی ک بردیش برا مراقبت وزنش برنگشته بود اون موقع مهمه نه الان

وزن کم کردن هفته اول طبیعیه. بعد ده روز شروع می‌کنه به وزن گیری نگران نباش. دوساعت ی بار شیر بده حتی اگه خواب بود بیدارش کن شیر بخوره قندش نیوفته

طبیعیه اولش وزن کم میکنن ۲۰۰یا ۳۰۰ گرم بعد ۱۴ روزگی برمیگردن ب وزن موقع تولدشون

سوال های مرتبط

مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی