معمولا نشت کیسه آب هم ا با لخته خون هم هست معمولا در ماهای بالاتر شایع هست ۳۸ به بعد احتمالا ترشح بوده
نه نیاز نیست
به نواز بهداشتی بذار، راه برو و چند تا سرفه محکم کن. یک ساعت بعد چک کن
اگر کامل خیس شده باشه یعنی خدایی نکرده نشتی داره اگر هم نه که طبیعیه دیگه ترشحات بارداریه که همه مون داریم
عزیزم منم هرروز که از خواب بیدار میشم ترشح شیری رنگ در حد چند قطره دارم
نگران نباش این طبیعیه
کیسه آب بی رنگ و بی بو هست.
شاید ادرار بوده یا ترشح
اگه کمه و تکرار نشده ترشح بارداریه، اگه همینطور حس میکنی لباست بعد چندساعت باز خیسه برو دکتر
اگر رنگش سفید هست نگران نباش منم دقیقا از ۱۸ هفته شروع شد رنگ سفید و رقیق عین آب
ولی اگر نگرانی برو یپش پزشکت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.