سلام مامانای گل بنظرتون روروئک خوبه بگیرم یا نه؟

۱۲ پاسخ

خیلی خوبه من همیشه دخترم داخلش میزارم به کارهام می رسم حتمابگیر

برای من عصای دسته هم توش بازی میکنه هم موقه غذا میکنمش صندلی غذا

برای من عصای دست این روروئک الان خانم توش داره رژه میره 😅

بنظرم نزار
بچه خودش به موقع راه میره
قدم ورمیداره
و نیازی نیست به روروئک
به پاهاش و زانوش و حتی کمرش فشار میاد
بزار مراحل رشد بچه خودش طی بشه
ممکنه اصلا اتفاقی نیوفته واسه بچه‌تون مثل خیلی از بچه‌های دیگه
ولی نشوندن بچه تو روروئک بهش فشار میاره و ممکنه اذیت بشه
من خودم به شخصه هیچ وقت این کارو نمی‌کنم..

اره خیلی خوبههه

من از موقعی که پاش رسید به زمین توی روروئک گذاشتم، خیلی خوبه برای من که عصای دسته مخصوصل الان که چهاردست و پا راه میره و همش باید مواظبش باشم یه استراحت کوتاه برای خودمه که اون تو میزارمش، خیلی هم دوست داره ☺️

والا پسرمن‌هیچ خوشش نمیاد اصلا نمیمونه

من داشتم خیلی خوب بود ولی از دکتر پسرم پرسیدم گفت اصلا بچه رو توش نذار به پاهاش اسیب میزنه... منم در روز در حد چند دقیقه مثلا بخوام سرویس برم یا تو آشپزخونه کار کوچیک دارم میزارمش اونم مجبورم واقعا و الا دنبالم میاد

عالیه

من نخریدم از دوستم گرفتم ولی اگه نداشت میخریدم چون گاهی وقتا داریم حاضر میشیم بریم بیرون یا میخام غذا بزارم ده دقیقه یه رب میمونه توش کارم راه میفته چون کلا عاشق بغل اگه بزارم پایین میگه بغل کن میزارم تو روروئک یه اسباب بازی میدم دستش سرگرم میشه

من خیلی مقاومت میکنم که نخرم

نهایتش یکی دوماه میخوای راه بیافته برات کارایی نداره
بجاش چیز دیگه بخر
ببین کسی نداره امانت بگیری

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان حسین جانم مامان حسین جانم ۱ سالگی