سلام
خانوما روروئک بگیرم یا صندلی غذا؟

۵ پاسخ

روروئک برای ستون فقرات و رشد تکاملی بچه ضرر داره صندلی غذا خیلی کارآمدتره

۱۰۰ درصد صندلی غذا
اولا دکترا روروئک و کلا ممنوع کردن ، بعد صندلی غذا بگیری راحت میشی خیلی خوبه

صندلی غذا.چون روروئک راه میره توش باید بدویی دنبالش تا بهش غذا بدی

روروئک بچمو
پسرا چرخاشو در میاوردن دیگه حرکت نمی‌کرد
من بهش غذا میدادم.
دیگه خیلی اذیت میکردن و باهم دعوا میگرفتن منم گذاشتم کنار😂

من روروک دارم صندلی غذا ندارم ولی زو کریر میزارم بهش غذا میدم

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣💙 مامان نویان🐣💙 ۱ سالگی