۳ پاسخ

پسر من تولد و ۶ ماهگی ۲ سانت کمتر از شما بوده یعنی ۳۴ و ۴۳ بود گفتن نرماله، ۳ ماه اوا ماهی ۲سانت رشد دارن ۳ ماه بعدی ماهی یک سانت که همین میشه

خوبه که،الان توی دفترچه بچت نگاه کنی نرمالشو زده چند باید باشه

میگی زیاده یا کم؟ بنظرم دقیق و نرماله

سوال های مرتبط