پسر من تولد و ۶ ماهگی ۲ سانت کمتر از شما بوده یعنی ۳۴ و ۴۳ بود گفتن نرماله، ۳ ماه اوا ماهی ۲سانت رشد دارن ۳ ماه بعدی ماهی یک سانت که همین میشه
خوبه که،الان توی دفترچه بچت نگاه کنی نرمالشو زده چند باید باشه
میگی زیاده یا کم؟ بنظرم دقیق و نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.