۷ پاسخ

منم لک اصلا نداشتم فقط درد پریودی داشتم

منم لکی ندیدم فقط ترشحاتم کلا زیاد شد سفید وکرمی بودن بعد موعود دیگ تموم

مال من اندازه نوک سوزن خیاطی بود بستگی به بدن خودت داره

بله عزیزم من توبچه اولیم دیدم ودومی ندیدم

دقیقا منم هیچ علائمی از لانه گزینی نداشتم ..فقط درد پریودی داشتم و سینه درد خیلی زیاد

من لک لانه گزینی ندیدم
عین علائم پریود بود بعد دو هفته تاخیر سینه هام بزرگ شدن

اره همه که قرار نیس لک لانه گزینی ببینن

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد