خانوماااا دندون حتما باید از نیش در بیاد؟؟؟؟؟

۱ پاسخ

نه اصولا دندون از پایین وسط در میاد خوگوشی بعد بالا بعد نیش
ولی مونده به بچه

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی