۱۰ پاسخ

منم حساس شدم گریم میگیره

اگر مرکز بهداشت دم دستت هست برو اونجا مشاور سلامت روان دارن برای مادرای باردار مشاوره میدن خیلی میتونه کمکت کنه عزیزم❤️

منم اینجوریم مثلا ماهی ی بار ب هم میریزم سر همه چی گریه میکنم البته الان دیگه ب خودم و جوجی قول دادم خیلی قوی تر باشم و سعی کنم برای ادمای کم ارزش خودمو ناراحت نکنم ببینم تا کی دووم میاره

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

بعد بدنیا بیاد اذیتت میکنه

حتما پیش یه مشاور برو
منم سر بچه اولم اینجوری بودم بعد زایمان خیلی شدیدتر شد
بعد یکسال رفتم پیش روانپزشک گفت افسردگی داشتی شدید تر شده بود
گاهی افراد تو بارداری دچار افسردگی میشن بعد زایمان هم بدتر پشت گوش ننداز

منم همینطور شدم الان چندروزه با کمترین حرف یاحرکتی شروع میکنم گریه کردن

واسه سلامتیش رو من نمیدونم
ولی ازت خواهش میکنم همین چند هفته اییم ک مونده رو هی ب خودت انرژی مثبت بده به چیزای خوب فک کن برقص چون از لحاظ انرژی در آینده روش تاثیر میذاره
البته توهم تقصیری نداری شاید واسه هورموناته
ولی سعی خودتو بکنن🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌷

بیخیال باش درستع نمیشه ولی سعی کن

بلاخره اونم متوجه میشه

سوال های مرتبط