۳ پاسخ

اگه همسرت مشکل اسپرم نداره آی یو آی بهتره هم کم خرج تره هم دارو کمتر میخواد، ولی ای وی اف اگه هر دوتاتون مشکل دارین طولانی هست پروسه اش، و هزینش بیشتره دارو هم بیشتر داری، شانس موفقیتش هم بیشتره

احتمال بارداری بستگی به خدا. بدنت. و استراحتت داره.ولی خیلیا دیدم جوابشون مثبت شده

مگه الان باردار نیستی؟
تاحالا نشنیدم کاشت تو بیمارستان دولتی انجام بشه.
معمولا جاهای خصوصی هست .با وبزیت و دارو و iuiحدود ده تومن میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری