اگه همسرت مشکل اسپرم نداره آی یو آی بهتره هم کم خرج تره هم دارو کمتر میخواد، ولی ای وی اف اگه هر دوتاتون مشکل دارین طولانی هست پروسه اش، و هزینش بیشتره دارو هم بیشتر داری، شانس موفقیتش هم بیشتره
احتمال بارداری بستگی به خدا. بدنت. و استراحتت داره.ولی خیلیا دیدم جوابشون مثبت شده
مگه الان باردار نیستی؟
تاحالا نشنیدم کاشت تو بیمارستان دولتی انجام بشه.
معمولا جاهای خصوصی هست .با وبزیت و دارو و iuiحدود ده تومن میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.