۱ پاسخ

چندتا بادوم و بزار چندساعت تو اب
بعد پوستشو بکن
بعد با صافی چایی ریز رنده کن
ب فرنی ساده ک میپزی اضافه کن باهم بپزن
اگ حساسیت نداد در حجم زیاد میتونی خیس کنی و بعد پوس کندن بزاری خشک شه تا آسیاب کنی اینجور راحتتره
به شرطی که حساسیت نده

سوال های مرتبط