۴ پاسخ

بله خیلی پسر من پیانو دار داره هر روز میزاریم بازی کنه خیلی دوست داره

موزیکالم نخریدی نخر سادم باشه جغجغه ای کافیه واس من ک اینجوریه خوبه

ولی بنظرم اون مدت کاربردی بود چون یک ساعتی حداقل باهاش باز میکرد

پسر من خیلی دوست داشت اوایل ولی دیگه از وقتی پنج ماه و سه هفته شده دیگه زیاد خوشش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی