۷ پاسخ

اخ اره گوشیم روداغون کرده

اره.چند ماه درگیرشم.هنوزم ادامه داره

خیلی اصلا لیوان پرت کزد شکست چند بار گوشیمو دستش بیاد پرت میکنه کلا چند وقته اینجور شده میگن میگذره یه دورانی اینجور میشه بچه

خیلی خیلی خیلی

واب اره بخصوص لیوان چیز شکستنی بیاد دستش سریع پرت میکنه

ارررره زیاااد

بله متاسفانه چن ماهه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته نهم بارداری
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی