۸ پاسخ

بخاطربیحسیه گلم‌

دکترم به من گفت قرص کافئین و ایبوپروفن بگیر از دارخونه بخور یدونه خوردم اوکی شدم

من امروز سردردم اروم شد عزیزم دوره داره خودش خوب میشه فقط مایعات زیاد بخور تا زودتر مواد بی حسی بیاد بیرون

بدلیل خونریزیه عزیزم.قرص اهن تو حتما بخور.استامینوفن ساده بخور.سرتو ببند.روغن بنفشه کنحدی بچکون تو دماغت بکش بالا براسردرد خوبه.عناب دم کنن برات بخور عالیه.

سلام بخاطر مواد بی حسیه،نسکافه خوبه استفاده کن

بخاطر آمپول بی حسی
نسکافه و قهوه بخور

یه فلاسک چای بذار پیشت هی بخور

از بی حسیه یه هفته ای خوب میشه

سوال های مرتبط