۵ پاسخ

منو نمیگی؟؟؟ 27روزه عمل کردم پنیک و اضطراب و سر درد و ضعف داره میکشتم....هر چی هم میرم دکتر همه چیم خوبه ولی واقعا حالم بده نمیدونم چ مرضی هست افتاده ب جونم😞😞

منم بعد سزارین سردرد شدید گرفتم واسه دخترم گفتن حرف زدی بعد عمل واقعا سردرد سختی بود بعد قرص فشار بهمون دادن خوب شدم

کم خونی..‌

تب شیر داره استامینوفن بخور ونزارشیرت بمونه بزار بخوره

زخمتون عفونت نکرده؟

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم روزهای ابتدایی تولد