۲۹ روزه سزارین شدم دیشب در حد مرگ تب و لرز داشتم چرا؟؟؟؟

۶ پاسخ

منم چندباری لرز کردم نمیدونم چرا

طبیعی هست تا ۴۰ روز ممکن یهو لرز شدید بگیری

من روز سوم تب لرز کردم گفتن تب شیره حالا شما هم شاید همینه

بدنت ضعیف شده

منم چند روز پیش اینطور شدم عزیزم شیر شاید تب شیر کردی من سینم سفت شده بود هرچی میدتدمش پسرم بازم سفت بود بعدش لرز و تب داشتم تا صبحش

منم همینم همزمان سینه هامم سفت میشه
فک کنم تب شیر باشه...

سوال های مرتبط