۹ پاسخ

سینت توغون نکرده

طبیعیه تا دو ماه با من بود

بخاطر شیره سینه هات دارن رگ میکنن شیرش زیاد میخواد بشه

منم داشتم میلرزیدم بد. فک کردم عفونت کرده رفتم دکتر گفت طبیعیه

احتمالا عفونت گرفتی پیگیر باش

منم داشتم

تب شیر هست .از فردا شیرت زیاد میشه

همه دارن عزیزم

منم داشتم

سوال های مرتبط