سلام هم هفته های من بیاید بگید چه علائمی دارید🥲

تصویر
۱۷ پاسخ

شب تا صبح بیدارم خاب ندارم ،شکمم سفت میشه مث سنگ واژنم تیر میکش
اشتها ندارم ،داغانم🤣😭

خستگی بی اشتهایی خیلی بده سفت می‌کنه تو شکمم تند تند انقباض های نامنظم دارم بعضی مواقع ها

🥲منم که ۹تیرم و بدن درد شدیدی دارم همه جای بدنم عضله هاش میگیره به زور باز میشه تپش قلب دارم و دست و پای پر از ورم معدمم که همیشه در حال جوشه

من طبق ان تی ۱۴ تیرم🥰ولی می‌خوام سزارین بشم احتمالا ده روزی فرق کنه

کمر درد پریودی تنگی نفس گرفتگی شکم

خداراشکر حالم عالیههه فقط شبا ی خورده کمر درد میگیرم ک با دراز کشیدن اکی میشه😍

عه دقیقا روز من زایمان میکنی😂

من ۱۶ تیر خیلی درد زیر شکم کمر دارم میترسم زودتر زایمان کنم🥲

هیچ علائمی فقط یکم ورم کردم 🤦🏻‍♀️

من طبق ان تی ۱۱تیر هستم
۲روزه تنگی نفس دارم
نمیدونم چرا؟

منم زده ۱۸تیر خیلی سنگین شدم استرس دارم نمیتونم درست بخابم کمر دردم دارم 😞

من با ان تی ۱۶تیر با پریودی ۲۳تیر

منم هم هفته م باشما با پریود۱۲ تیر با انتی ۸ تیر تپش قلب و درد کمر و زانو ولگن گاهی دارم😅

مال من ۱۹ تیر با هیچگونه علائمی

منم ۱۸ تیر هستم از پریودی از ان تی ۱۵ تیر

خوشبحالتون
مال من کلی مونده 🫠🫠

۳روز باهم فرق داریم

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد