۶ پاسخ

شاید گوشش درد می‌کنه نمیتونه شیر بخوره

احتمالا عاروق داره، بلندش كن چند دقيقه ببين عاروق نميزنه

اوف دختر‌منم

احتمالا رفلاکس .. علائم دیگه ای نداره؟ بالا آوردن، خس خس سینه

بهش شیر خشکم میدی اونم همین جوری می کنه؟

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط