۷ پاسخ

من از بخیم نمیتونم بشینم بعد هر یساعت هم رحمم ی دردی میپیچه مثل انقباض ک گفتن اثر امپول فشاره تا چل روز میره

بله من راحت بودم

منم هنوز راحت نمیتونم بشینم.درد میکنه

من مشکل نشستن ندارم ولی کلا جای خشک و به مدت طولانی نمی‌شینم هنوز
اگر مجبوری نشیمن طبی سوراخدار بهتره

من روز سوم زایمانم رفته بودم واسع ازمایش دخترم اونم با سوهرم تنهایی

بنظرم هنوز زوده من واسه دخترم تا بیست روزهنوز نمیتونستم راحت بشینم بستگی به بدن فرد داره

🫠🫠🫠🫠
من تجربه ندارم ولی چندجا تو گهواره دیدم خانوما گفته بودن،روی بالشت دوناتی ها بشینین خوبه
زایمانت خیلی درد داشت؟🥲
اگ برگردی عقب بازم طبیعی زایمان میکنی؟
معاینه خیلی درد داشت؟

سوال های مرتبط