۹ پاسخ

خجالتم نمیکشن بعد میگن بچه بیارید

به سمتی حسرت داریم میریم حتی پفک خریدن هم بشه برامون حسرت حالا هی زررر بزنن بگن بچه بیارین ایران پیر شده

تازه هی میگن فرزندآوری!
از دور نشستن میگن لنگش کن

خدا لعنتشون بکنه
خسته ایم.
چقدر جون بکنیم و هنوز به هیجا نرسیم
و همه چی به دلمون بمونه
اینقد دلم میخواست چن تا بچه داشته باشم
دیگه با این اوضاع همین یکی بسه

من انقدر گشتم تا قیمت قدیم پیدا کردم ۴۰۰ خریدم دوتا منتها دخترم رو از پوشک گرفتم خریدم که میبرمش بیرون جیش کرد لباسش کثیف نشه ولی باز بیرون از خونه جیش نمیکنه تا میرسیم هم خونه بدو بدو میبرمش دستشویی که پوشک رو کثیف نکنه عادت کنه باز

میگن که قیمت جدید920شده

با اجازت گرون ترم میشه باز حمله کردن

به سمت بی کران و فرا تر از آن

ای لعنت به گرونی

سوال های مرتبط

مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان پسرم🍓 مامان پسرم🍓 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 ۱ سالگی