مامانا از چند ماهگی به نینیاتون آب میدید؟؟

۶ پاسخ

من پسرم یه ۵،۶روز دیگه وارد۵ماه میشه امروز ازدکترپرسیدم هواگرمه اب بهش بدم گفت اصلا،فقط دمای خونه خنک باشه درحد۲۲،۲۳درجه،اب الان نه

من از ۴ ماهگی دارم میدم

از چهار ماهگی دادم دخترم ادرارش کم شده بود و عرق زیاد میکرد زنگ زدم از یه دکتر فوق تخصص طب نوزادی مشورت گرفتم گفت آب بده بچه تلف میشه تو این گرما این شد که دخترم از چهار ماهگی داره آب میخوره

من الان یه هفته بهش آب میدم چون هوا گرم شده دیگه

دکترگفت هواگرمه بهش بده دوماه ونیم داره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان تيارام♥️ مامان تيارام♥️ ۵ ماهگی