۲ پاسخ

یک سیسی عزیزم البته که دکتر برای دختر من ۱۵ قطره گفته
حتی اگه ۱۴ هم بود باید یک سیسی بدی
۱۴ برای بچه های خیلی ضعیفه ۷ برای بچه های معمولی اگه قرار بود ۷ رو دوسیسی بدیم که شرکتش همشو ۱۴ میزد دیگه خنگ نیستن که،آهن زیادی هم برای بچه مضره فکر نکنیم اگه زیاد بدیم خوبه براش چیزی نمیشه
من موندم مامانای گهواره چجوری از خودشون تز علمی میدن

این قطره آهن دندون سیاه نمیکنه؟

سوال های مرتبط

مامان پناه 🧿🩷 مامان پناه 🧿🩷 ۹ ماهگی