۳ پاسخ

والا یکی اینجا گفته بود روغن حیوانی زدم خوب شده بقیه هم تایید کرده بودن

از دندونشه شاید چون پسرم منم همش گوششو میکشید فهمیدم از دندونه

پماد ویکس میگن خوبه

سوال های مرتبط