سلام مامانا چرا این قطره آ د چرب نیست؟
ADSOL

تصویر
۷ پاسخ

من اینو گرفتم خیلی چربه

تصویر

مگه باید چرب باشه؟

AND چرب نیست

اره منم اینو میدم چرب نیس اصن

منم همینو میدو به دخترم خوبه

عکس ماهگرد بدون رفتن به آتلیه
دیگه نیاز نیست شال وکلاه کنی بری آتلیه توی خونه عکس بگیر وبفرست تاقشنگ ترین عکس آتلیه ای روبرات طراحی کنم تحویل عکس به صورت فایل در تلگرام واتساپ روبیکا
عکسها با کیفیت بالا و قابل چاپ روی شاسی

چربیش کمه ولی چربه
پدیا بست خیلی چربه که دخترم چند بار خورد میپرید گلوش و حالت خفگی پیدا میکرد دیگه من ترسیدم همین آدسول رو میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی