من اینو گرفتم خیلی چربه
مگه باید چرب باشه؟
AND چرب نیست
اره منم اینو میدم چرب نیس اصن
منم همینو میدو به دخترم خوبه
عکس ماهگرد بدون رفتن به آتلیه
دیگه نیاز نیست شال وکلاه کنی بری آتلیه توی خونه عکس بگیر وبفرست تاقشنگ ترین عکس آتلیه ای روبرات طراحی کنم تحویل عکس به صورت فایل در تلگرام واتساپ روبیکا
عکسها با کیفیت بالا و قابل چاپ روی شاسی
چربیش کمه ولی چربه
پدیا بست خیلی چربه که دخترم چند بار خورد میپرید گلوش و حالت خفگی پیدا میکرد دیگه من ترسیدم همین آدسول رو میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.