سلام واژنم دردمیکنه بچمم خیلی لگدمیزنه ازلگدزدنشه یاطبیعیه دردواژن

۲ پاسخ

بریچ باشه خیلی درد میگیره
سفالیکم اره ولی کمتر
باز هرچی هفتت بره بالا هم سنگین میشه درد داره😢

درد واژن ازفشاره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙🩵 مامان پسرم💙🩵 هفته سی‌ام بارداری