حواست خیلی به دندونهاش باشه عزیزم توی سنی هستش دیگه باید شیر شبشو ترک کنه
روزهای اول خیلی برات سخت میشه ولی باید صبرتو ببریی بالا و مقاومت کنی برای گریه هاش بعد یه مدت عادت می کنه در طی روز خیلی خسته اش کن هوا گرم شده میدونم بچه ی دیگه ی هم داریی خیلی برات سختتر هستش ولی در طی روز پارک بیرون رفتن رو بذار که حسابی خسته بشه من پستونک نلین رو اینطوری گرفتم چند شب اول سخت بودش ولی بعد یه مدت خیلی زود عادت کرد
منم هم شیرخشک بل شیشه دادم.ومیدم هم سینه میخورد امروز انقد که گف جی جی رفتم رب زدم ب سینم نشونش دادم اوق زد سری رف سراغ شیشه شیرش گف شیر شیر دادم رو پام خابید
من دخترم چند وقتی هستش کلا ی سینمو میخوره از اونیکی چندشش میشع
قبل خواب بهش یکم چیز میز میدم میخوره
هندوانه میدم بلکه عطشش بخوابه
ببخشید منظورتون از شیر شب جیه؟ دختر من حدودا ۹ تا ۱۰ شب یکم شیرخشک میخوره و میخوابه تا صبح دیگه شیر نمیخوره
۲۵۰ تا رو بکن ۱۸۰ بعد چندروز بکنش ۱۵۰ ... بعد دیگ بجاش آب بده ... کم کم همونآبم حذف کن مناینجوری شیرشو کمکردم
شیشه چرا دادی خب ؟
باید مک زدن و ترک کنن
شیشه هارو همه رو بریز دور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.