۸ پاسخ

من دخترم دارە پنج سالە میشە هنوزم شیر پاستوریزە میخورە😂

عزیزم اگه از شیر داری میگیری اصلا دوباره نده بهش اینجوری فقط عذابش میدی.
به نظرم دلت نسوزه مخصوصا اگه بچه بدغذا داری.لطف بزرگیه چون هم اشتهاش عالی میشه هم خوابش تنظیم میشه .
منم دخترمو نزدیک ۲ماهه گرفتم و بهترین تصمیم بود به نظرم الان ماشالا همه چی میخوره و اصلا بدغذا هم نیس

بهش نده دیگه کاش پسر منم خودش دیگه نمیخورد

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

دیگ اگ نمیخوره نده خیلیا الان تو این سن گرفتن از شیر من خودم میخام شهریور ماه بگیرم پسرمو

ممیش کچکم یکسالو ۸مانگ بو ل شیرم کردوه شیری ویشکی شی ندخوارد اولکانی زورم عداب وجدان هبو اما دوایی چابوم چون واقعا من زندگیم ل حرام ببو شه وو روژ فقط دمی به و ممکه وه بو😬

بزور نده در حد میلش بده بخوره

به نظر من بچه باید نا دوسالگی شیر بخوره ولی اول غذا خورش کن که قشنگ غذا بخوره خودش که سیر بشه کم کم به مرور زمان شیر نمیخواد و بچه از بین نمیره

سوال های مرتبط

مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 ۱ سالگی