سلام خانما ترشح قهوه ای کم رنگ دارم برای چیه

۲ پاسخ

باید شیاف بذاری و شاید نیاز باشد که آسپرین هم بخوری

سلام برین دکتر و استراحت کنین که خدایی نکرده لکه بینی نیفتین

سوال های مرتبط

مامان یه دخمل فسقلی مامان یه دخمل فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته یازدهم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۲ ماهگی