عزیزمم تو این پروسه خیلی باید صبور باشی ی روزه ک نمیشه توقع داشته باشی
هر وقت شروع کردی نزدیک پریودت نباشه بزار ی هفته ازش بگذره ک اروم تر باشی
بعد چند روز با آرامش براش کتاب مخصوص پوشک گرفتن بگیر بخون جالبه براشون باهاش قبلش کلی حرف بزن
هنوز دیر نشده گلم وقت داری واسه این کار
منم دیروز همین کارو کردم هرچقدر تلاش کردم دسشویی جیش کنه نکرد خودشو نگه میداره میاد بیرون میکنه به دکترش گفتم گفت خانم بچت آمادگی نداره به بچه استرس نده همین که خودشو نگه میداره خیلی بده برای کلیه هاش صبر کن یه ماه دیگه امتحان کن تا سه سالگی فرصت هست .شمام عجله نکن ابنحوری هم خودت هم بچه آسیب میبینین❤️❤️❤️❤️
نمیدونم چ رقابتی این خانومای گهواره دارن واسه از پوشک گرفتن خب هر بچه ایی فرق میکنه
منم چندماه پیش خواستم بگیرم قبل عید همکاری نکرد ول کردم الان دارم میگیرم بهتره بنظرم صبر کن چند ماه دیگه نه خودتو اذیت کن نه بچه رو تا وقتی که خواستی یاد بدی فیلم اینا نشون بده قصه بگو آمادگی داشته باشه
یکروزه نمیشه عزیزم ادامه بده بعد ۳روز دیگه میتونه کنترل کنه ادرارو
تا ی هفته اول ک خیلی سخته کلا زندگی ادم تو توالت میگذره هرنیم ساعت ببرش با تشویق و اینا ماژیک بگیر به دیوار بکشه اگ داد بزنی لج میکنه من یک ماهه گرفتم مث امروز الانی خواب بود جیش کرد رو قالی
دیگ قید همشو زدم تا یکی دوماه دیگ بدم بشوره
پی پی هم سخته دیرتر یاد میگیره باید تشویقش کنی باهاش کرف بزنی میترسن از پیپی وقتی میبیننش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.