آروغ بگيري بهتره چون دل درد نميگيره و بهتر هم ميخابه، هر موقع شير خورد و آروغ نزد روي پهلو بخابونش بعد چند دقيقه خودش وول ميخوره بلندش كني آروق ميزنه
به پهلو بخوابونش دیگه خطری نداره
من دخترم وقتی تو خواب شیر میخوره آروغ نمیزنه
به پهلو میخوابونمش وقتی نیاز به آروغ گرفتنش باشه خودش بهم میگه
همش تموم میخوره و دهانش رو باز و بسته میکنه ،بلندش میکنم پشت کمرش ماساژ میدم میزنه بعضی وقتا هم حین بلند کردنش آروغ میزنه
بچه آروغ نمیزنه تو خواب،فقط دوسه دیقه بزارش سر شونه ت و پشتشو از بالا به پایین دست بکش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.